Samen ademen en groeien, een reis naar innerlijke rust en vitaliteit.
— BABS

ADEMCIRKEL - Groepssessies

Ik geef diverse ademcirkels op verschillende locaties. Dit kan bij je thuis zijn met een klein groepje, maar ook op locatie in samenwerking met andere coaches.

Iedere sessie is uniek. Voor alle mogelijkheden waarin je deel kunt nemen aan een ademcirkel geldt dat er een kennismaking en uitleg aan vooraf gaat. Je ademt samen met een groep mensen in een kring liggend of zittend op matrasjes of matjes.

Het is fijn om allereerst te mogen ervaren dat het veilig is in de groep, maar ook om te weten met wie je bent en wat je in grote lijnen kunt verwachten.

Tijdens een cirkel is er sprake van groepsenergie. In sommige gevallen is dit ondersteunend om je helemaal over te geven aan je proces. Bovenal is het fijn om te ervaren dat we als mens allemaal dezelfde mogelijke emoties delen. Juist doordat iemand anders geluid maakt, huilt, boos of blij is, merk je dat ook andere mensen worstelen en verdriet hebben of delen in geluk. Je bent niet alleen hierin en samen ademen werkt dan ook verbindend.

Ik werk met verschillende ademtechnieken. Dit kan een combinatie zijn van regulerende, activerende en ontspannen ademhalingsoefeningen evenals de verbonden ademhaling. De opbouw is afhankelijk van de cirkel.

Voorafgaand aan de cirkel zijn er eventueel opties buiten de ademsessie waarmee we ons systeem nog meer kunnen openen. Dit door middel van onder andere yin yoga, flow, cacao, movement, microdosering en soundhealing.

Er zijn altijd voldoende coaches aanwezig zodat iedereen alle aandacht en begeleiding krijgt die er op dat moment nodig is. We begeleiden jou op een liefdevolle manier .

Na de sessie is er ruimte om in je eigen tempo terug te komen, je ervaring de delen en eventuele vragen te stellen.

Waar moet je vooraf rekening mee houden?

• Draag comfortabele kleding, warme sokken en neem eventueel een oogmasker of sjaal mee om je ogen te kunnen bedekken.

• Eet geen zware maaltijd voor de sessie.

• Neem geen drugs of alcohol en beperk koffie.

• Heb je hartklachten, epilepsie, psychische moeilijkheden, ben je zwanger of heb je problemen met je bloeddruk is een ademcirkel niet geschikt. Neem hierbij contact op naar wat wel mogelijk is.

Kijk voor de data van de komende ademcirkels in de webwinkel of neem contact op voor een samenwerking.

.

Klik hier voor de Webwinkel